Vissza az előzőleg látogatott oldalra (nem elérhető funkció)Vissza a tananyag kezdőlapjára (P)Oldal nyomtatása (nem elérhető funkció)Oldaltérkép megtekintése (D)Keresés az oldalon (nem elérhető funkció)Súgó megtekintése (S)

Oldaltérkép

Üzleti és közpolitikai alkalmazások, marketing, adatbányászat, szociális intelligencia1. lecke: Valós idejű, valós adatok, adattárházak, lekérdezések 2. lecke: Adatbányászat alkalmazásai: marketing, szegmentáció, analitika. 3. lecke: Üzleti és közpolitikai döntések támogatása 4. lecke: Az üzleti intelligencia és alkalmazásai 5. lecke: Közszolgálati és üzleti tartalmak felhasználása (szimuláció, CRM, kommunikáció, szervezetfejlesztés) 6. lecke: Társadalmi szegmensek azonosítása, nano-célzás 7. lecke: Állampolgári ügyfélcsoportok szelektív kiszolgálása 8. lecke: Trendek és konfliktusok előrejelzése 9. lecke: Monitoring és döntéstámogatás 10. lecke: Közszolgálati intelligencia 11. lecke: Web2 kommunikáció, Wikidemokrácia 12. lecke: Közszolgálati tartalmak archiválása és keresése
Fel a lap tetejére